• Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Firma WOOD DREAM dokłada wszelkich starań, aby produkty które Państwo zakupili w naszym sklepie spełniały Wasze oczekiwania. W innym wypadku macie Państwo możliwość zwrotu zakupionych produków bez podania przyczyny. 

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie wooddream.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r.o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem należy poinformować nasz zespół wysyłając wiadomość na adres biuro@wooddream.pl

Wyrażając chęć zwrotu zakupionego towaru należy skontaktować się z nami drogą elektroniczną: adres-  biuro@wooddream.pl 

My udzielimy wszelkich informacji związanych z prostą i wygodną procedurą zwracania zakupionych produktów.                                                                                                                                        

Informacje dotyczące zwrotów

Zwrot należy zgłosić maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Zwracany produkt nie może zostać zmontowany (dotyczy mebli do samodzielnego montażu).

Zwrotu nie podlegają towary zamawiane pod indywidualne zamówienie klienta.

Reklamacje

Jeżeli otrzymaliście Państwo produkt, w których zauważyliście wady należy zgłosić ten fakt na adres biuro@wooddream.pl

  1. Proszę o napisanie dokładnie, jaki produkt reklamujesz oraz podanie numer zamówienia.
  2. Opisz wady/uszkodzenia.
  3. Dołącz do maila dokładne zdjęcia uszkodzeń.

W trosce o bezpieczeństwo, wygodę oraz szybkość w rozpatrywaniu reklamacji proces obsługiwany jest drogą elektroniczną.

Po przyjęciu zgłoszenia otrzymacie Państwo potwierdzenie przekazania sprawy do rozpatrzenia.

W ciągu 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia poinformujemy, o statusie reklamacji i udzielimy dalszych informacji związanych z jej realizacją.

Szczegółowe informacje na powyższe tematy znajdziecie państwo w REGULAMINIE SKLEPU.